Müddət: 6 saat
- “Yeniyetmənin özünəinamı şkalası” vasitəsilə özünə olan münasibətinin müəyyən olunması.
- Özünəinam hissi yüksək və aşağı olan insanın müqayisəsi.
- Sosial mühit tərəfindən başqası ilə müqayisə olunduğumuz tərəflərimizin,
- Özümüzün başqaları ilə müqayisə etdiyimiz tərəflərin müəyyən olunması
- Passiv, aqressiv və assertiv insan davranışları ilə tanışlıq.
- “Hermitaj muzeyi” texnikası
- “Yatan şir” texnikası
- “Uşaq” “canavar” “keçi” oyunu
- “Özünənəzarətdə uğursuzluq” texnikası vasitəsilə assertivliyin öyrənilməsi.
Assertivlik nədir?
- “YOX” demə bacarığı,
- Öz hisslərini tanıma və emosional stabilliyi qoruma,
- Düşüncə və hissləri sərbəst şəkildə ifadə etmə bacarığı,
- Effektiv ünsiyyət qurma bacarığı,
- Mövqeyini və fikirlərini müdafiə etməyə qadir olmaq.
- Mövqeyini və fikirlərini müdafiə etməyə qadir olmaq.
- Hədəflərin müəyyən olunması:
- Nə üçün dərslərdə uğursuzluq yaşayıram?
- Harada səhv edirəm?
- Davranışlarımızı idarə edən düşüncə xətaları
- Dərin düşüncə sxemləri ilə iş
- Özümüzlə bağlı inancların yenidən nəzərdən keçirilməsi.
- Xarici görünüşə qarşı olan düşüncələrlə iş.