Psixologiya Elmi-Tədqiqat İnstitutunun aparmış olduğu növbəti tədqiqatın məqaləsi beynəlxalq indeksləmə və xülasələndirmə sistemlərinə daxil olan jurnalda dərc olunub

Psixologiya Elmi-Tədqiqat İnstitutunun aparmış olduğu növbəti tədqiqatın məqaləsi beynəlxalq indeksləmə və xülasələndirmə sistemlərinə daxil olan jurnalda dərc olunub.

Psixologiya Elmi-Tədqiqat İnstitutunun elmi işçisi, uzman klinik psixoloq Narınc Rüstəmova, institutun əməkdaşları Fuad Əsədov, Ülkər Zalova Nuriyeva və Gülgün Abbasovanın “Məktəb Tükənmə İnventarının Azərbaycan Dilinə Uyğunluğu: Məktəb Tükənmişliyi, Akademik Öz-özünə Effektivlik, Məktəb Məmnuniyyəti, Məktəb Məmnuniyyəti, Stress və Həyat Məmnuniyyəti Arasında Əlaqələr” (An Azerbaijani Adaptation of the School Burnout Inventory: Relations among School Burnout, Academic Self-Efficacy, School Satisfaction Scholl Satisfaction, Distress, and Life Satisfaction) məqaləsi Index Copernicus, ERIH Plus, Google Scholar, Crossref kimi beynəlxalq indeksləmə və xülasələndirmə sistemlərinə daxil olan “Futurity Education” jurnalında dərc olunub. Şkala 9 maddədən ibarət olub məktəb tükənmişliyini 3 istiqamətdə ölçməyə imkan verir.

Tədqiqat analizləri nəticəsində məlum olmuşdur ki, məktəb tükənmə inventarı yeniyetmələrin tükənmişliyini öyrənmək üçün mötəbər və valid ölçmə vasitəsidir.

https://futurity-education.com/index.php/fed/article/view/407/200

Son məqalələr

Online Qeydiyyat