Davranış Pozuntusunun Psixodiaqnostikası və Psixokorreksiyası Üzrə İxtisasartırma Təhsili
Psixologiya Elmi Tədqiqat İnstitutu, Elm və Təhsil Nazirliyinin rəsmi icazəsi ilə “Davranış Pozuntusunun Psixodiaqnostikası və Psixokorreksiyası Üzrə İxtisasartırma Təhsili” proqramını təqdim edir. Bu ixtisasartırma təhsili, davranış pozuntuları ilə işləyən mütəxəssislərin, o cümlədən psixoloqların, sosial psixoloqların, təhsil sistemində çalışan pedaqoqların və digər sahələrdə fəaliyyət göstərən mütəxəssislərin bilik və bacarıqlarını təkmilləşdirmək məqsədi daşıyır. Proqram, davranış pozuntularının diaqnostikası və onların müalicəsində effektiv psixokorreksiya metodlarını öyrənmək üçün mütəxəssislərə dərin biliklər təqdim edir.
Təhsilin strukturu
60 akademik saat
10 təhsil krediti
dövlət nümunəli sertifikat
Mövzunun aktuallığı
Davranış pozuntularının erkən diaqnostikası və psixokorreksiyası müasir psixoloji tədqiqatların ən aktual istiqamətlərindən biri olaraq qalmaqdadır. Psixoloji və davranış pozuntularının xüsusilə uşaqlar və yeniyetmələr arasında artması, bu problemlərin peşəkar səviyyədə və vaxtında həll edilməsini zəruri edir. Davranış pozuntularının ailədə və təhsil müəssisələrində yaratdığı çətinliklər, sosial adaptasiya problemləri və emosional pozuntuların artması bu sahədə peşəkar psixoloji yardımın əhəmiyyətini vurğulayır. Mütəxəssislər davranış pozuntularının vaxtında diaqnostikası və onların psixoloji korreksiyası ilə məşğul olaraq, həm fərdi, həm də ictimai səviyyədə müsbət təsir göstərə bilərlər.
Davranış pozuntularının səbəbləri və bu pozuntularla bağlı sosial və emosional faktorlar nəzərə alınaraq, müasir elmi metodlarla diaqnostika və müalicə prosesi təşkil olunmalıdır. İxtisasartırma təhsili, bu sahədə peşəkarların ehtiyaclarını qarşılamaq, onların müasir metodlarla iş bacarıqlarını artırmaq və davranış pozuntuları ilə mübarizədə daha effektiv üsullar tətbiq etməyə imkan yaradır.
Proqramın məqsəd və vəzifələri:
Proqramın əsas məqsədi davranış pozuntusu olan fərdlərlə işləyən mütəxəssislərə davranış pozuntularının diaqnostikası və müalicəsi üzrə geniş biliklər vermək və bu sahədə peşəkar səviyyədə iş bacarıqlarını artırmaqdır. İştirakçılar, davranış pozuntularının psixodiaqnostikası və psixokorreksiyası üçün müxtəlif metod və texnikaları öyrənəcəklər. Proqramın vəzifələri aşağıdakı istiqamətləri əhatə edir:
- Davranış pozuntuları üzrə biliklərin mənimsənilməsi: İştirakçılar, davranış pozuntularının müxtəlif növlərini və onların müasir diaqnostika metodlarını öyrənəcəklər. Bu biliklər, uşaqlar və yeniyetmələrdə müşahidə olunan davranış pozuntularının diaqnozunu qoymağa və onların müalicəsi üçün müvafiq psixokorreksiya metodlarını tətbiq etməyə kömək edəcək.
- Psixodiaqnostika metodlarının tətbiqi: Proqram çərçivəsində mütəxəssislər, beynəlxalq standartlara uyğun psixodiaqnostika metodları ilə tanış olacaqlar. Bu metodlar davranış pozuntularının spesifik xarakteristikalarını müəyyən etmək və onların müalicəsi üçün əsas vasitələrdən biridir.
- Psixokorreksiya texnikalarının mənimsənilməsi: İştirakçılar, davranış pozuntularının korreksiyası üçün müxtəlif psixoloji texnikaları öyrənəcəklər. Bu texnikalar, uşaqlarda və yeniyetmələrdə müşahidə olunan davranış pozuntularının aradan qaldırılması və onların sosial adaptasiyasının təmin edilməsi məqsədini daşıyır.
Sosial psixoloji dəstəyin təşkili: Davranış pozuntusu olan uşaqların ailələrində və təhsil müəssisələrində mütəxəssislər, psixoloji dəstəyin düzgün təşkil olunmasını öyrənəcəklər. Bu dəstək, uşaqların emosional və sosial rifahını qorumağa və onların davranış problemlərinin həllinə yönəlmişdir.
Proqramın Mövzuları və İstiqamətləri
1. Uşaqlarda rast gəlinən davranış pozuntuları
1.1 Davranış pozuntusu haqqında ümumi məlumat
1.2 Davranış pozuntusunun inkişafı
1.3 Davranış pozuntusunun XBT-1O və DSM 5 meyarlarına əsasən diaqnozu
1.4 Kiberbulinq
2. Ailə tiplərinin uşaqlarda davranış problemlərinin yaranmasına təsiri
2.1 Ailə tipləri və uşağın inkişafına təsir edən amillər
2.2 Ailədaxili münasibətlərin uşaqların psixoloji rifahına təsiri
2.3 Kiçik məktəblilərin məktəbə adaptasiya problemi.Valideynlər və müəllimlər üçün tövsiyələr
2.4 Kiçik məktəblilərdə DƏHP,Valideyn və müəllimlər üçün tövsiyələr
2.5 Böyük məktəblilərin psixoloji xüsusiyyətləri və bu dövrdə rast gəlinən əsas davranış problemləri
2.6 Davranış problemləri yaşayan yeniyetmələrin valideynlərinə tövsiyələr
2.7 Davranış pozuntusu yaşayan yeniyetməylə işləyən təhsilverənlərə məsləhətlər
3. Davranış pozuntusu zamanı tətbiq olunan psixodiaqnostik metodlar
3.1 Davranış pozuntusunun diaqnostikasında obyektiv metodların tətbiqi ( test, anket, sorğu metodları)
3.2 Davranış pozuntusunun diaqnostikasında proyektiv metodların tətbiqi ( əl testi, rəsm analizi ,lyuşer testi ,Roşarx ləkələri, MAK kartlar və s)
4. Davranış pozuntusunun psixokorreksiyası
4.1 Oyun terapiyası
4.2 Koqnitiv davranış terapiyası
4.3 Art terapiya( qum terapiyası ,musiqi terapiyası, kukla terapiyası)
4.4 Heykayə əsaslı terapiya
4.5 Həll mərkəzli terapiya
5. Davranış pozuntusunun psixopraflaktikası
5.1 Mütəxəssislərin Davranış pozuntusu haqqında psixooji maarifləndirilməsi və doğru psixoloji yanaşmanın öyrədilməsi
5.2 Ailərlə davranış pozuntusu haqqında maarifləndirmə işinin aparılması
5.3 Təhsil alanların psixoloji maarifləndirilməsi
a) Şagirdlərlə sosial-psixoloji treninqin tətbiqi
b) Asudə vaxtın düzgün təşkili
c) İnternet resurslarından düzgün istifadə qaydaları
d) Autotreninq məşqləri
Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 24 cü maddəsinə uyğun olaraq həyata keçirilir. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2010-cu il 6 sentyabr tarixli 163 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Əlavə təhsilin məzmunu, təşkili və əlavə təhsilin hər hansı istiqaməti üzrə təhsil almış şəxslərə müvafiq sənədin verilməsi Qaydası”na əsasən tənzimlənir.