Loqopediya Üzrə İxtisasartırma Təhsili
Psixologiya Elmi Tədqiqat İnstitutu, Elm və Təhsil Nazirliyinin rəsmi icazəsi ilə “Loqopediya Üzrə İxtisasartırma Təhsili” proqramını təqdim edir. Bu proqram, nitq pozuntuları və loqopedik problemlərlə işləyən mütəxəssislərin — loqopedlər, defektoloqlar, təhsil sistemində çalışan pedaqoqlar və psixoloqlar üçün nəzərdə tutulmuşdur. Proqram nitq və kommunikasiya pozuntularının diaqnostikası və müalicəsində müasir metodların mənimsənilməsinə yönəlmişdir və iştirakçılara bu sahədə nəzəri və praktiki biliklər qazandırmağı hədəfləyir.
Təhsilin strukturu
126 akademik saat
20 təhsil krediti
dövlət nümunəli sertifikat
Mövzunun aktuallığı
Nitq pozuntuları müasir dövrdə həm uşaqlarda, həm də böyüklərdə geniş yayılmış problemlərdən biridir. Nitq və kommunikasiya çətinlikləri fərdin sosial həyatına, təhsilinə və peşəkar fəaliyyətinə ciddi təsir göstərə bilər. Loqopedik pozuntuların erkən mərhələdə düzgün diaqnostikası və müvafiq korreksiya üsullarının tətbiqi onların aradan qaldırılması üçün mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Nitq pozuntuları olan şəxslərin normal sosial həyatlarını davam etdirmələri üçün loqopedlərin və mütəxəssislərin yüksək səviyyədə təlim keçmələri vacibdir.
Azərbaycanda və dünyada loqopediya sahəsində peşəkar mütəxəssislərə olan tələbat artmaqdadır. Bu ehtiyacı qarşılayaraq loqopedlər və digər sahədə çalışan mütəxəssislərin bilik və bacarıqlarının yenilənməsi, nitq pozuntularının müasir metodlarla müalicəsi cəmiyyətin psixoloji rifahına müsbət təsir edəcəkdir. Mütəxəssislərin nitq pozuntularını müasir elmi metodlarla diaqnostika etmək bacarıqları onların fəaliyyətini daha da inkişaf etdirəcək.
Proqramın məqsəd və vəzifələri:
Proqramın əsas məqsədi nitq və kommunikasiya pozuntuları ilə işləyən mütəxəssislərə müasir diaqnostik və korreksiya metodlarını öyrətməkdir. Nitq patologiyalarının təsnifatı, onların əsas səbəblərinin təhlili və müalicə metodları proqramın tədris planının əsas istiqamətlərini təşkil edir. İştirakçılar, loqopediya sahəsində biliklərini artıraraq, müxtəlif nitq pozuntularının korreksiyası üzrə peşəkar bacarıqlar əldə edəcəklər.
Proqramın vəzifələri aşağıdakı istiqamətləri əhatə edir:
- Nitq pozuntularının diaqnostikası və təsnifatı: İştirakçılar nitq patologiyalarının müxtəlif növlərini öyrənəcək və bu pozuntuların diaqnostik metodlarını mənimsəyəcəklər. Nitq problemlərinin səbəblərini təyin etmək və onların təsnifatını düzgün həyata keçirmək mütəxəssislərin iş keyfiyyətini artıracaqdır.
- Fonetik və leksik-semantik pozuntuların korreksiyası: Proqram çərçivəsində iştirakçılar fonetik və leksik-semantik pozuntuların korreksiyası üzrə müxtəlif texnikaları öyrənəcəklər. Bu texnikalar, uşaqlarda və böyüklərdə nitq problemlərinin aradan qaldırılmasına yönəlmişdir.
- Nitq terapiyası metodları: İştirakçılar müasir loqopedik texnikalar — koqnitiv-bihevioral terapiya, oyun terapiyası və digər metodlar vasitəsilə nitq pozuntularını necə aradan qaldırmaq lazım olduğunu öyrənəcəklər. Bu texnikalar loqopedik problemlərlə işləyən şəxslərə geniş tətbiq sahəsi açacaqdır.
- Afaziya və stammering korreksiyası: Proqramda afaziya və stammering kimi nitq pozuntularının müalicəsində istifadə olunan metodlar ətraflı öyrədiləcəkdir. Bu sahədə biliklər mütəxəssislərə pasiyentlərin nitq qabiliyyətini artırmaq üçün yeni yanaşmalar təqdim edəcəkdir.
Programın Mövzuları və İstiqamətləri
- Loqopediya xüsusi pedaqogikanın öyrəndiyi bir elm kimi
- Nitq aparatı orqanları və onların funksiyaları haqqında anlayış
- Nitqin inkişaf mərhələləri və inkişaf etdirilməsi yolları
- Nitq pozulmalarının təsnifatı və etiologiyası
- Nitqin itirilməsi və ya inkişafdan qalması pozulmalarının diaqnostikası və korreksiyası
- Nitq sürətinin, ritminin və səlisiyinin pozulması olan pozulmalarının diaqnostikası və korreksiyası
- Psixoloji-pedaqoji təsnifata görə ayrılmış nitq pozulmaların diaqnostikası və korreksiyası
- Öyrənmə çətinliyinin diaqnostikası və korreksiyası
- Nitq pozulmalarının aşkar edilməsi yolları
- Loqopediyada tətbiq olunan masaj növləri
- İnklüziv təhsildə müxtəlif nitq pozuntulu uşaqlarla aparılan korreksiya işləri
- Müxtəlif nitq pozuntulu uşaqlara yanaşmada ailənin rolu
“Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 24 cü maddəsinə uyğun olaraq həyata keçirilir. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2010-cu il 6 sentyabr tarixli 163 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Əlavə təhsilin məzmunu, təşkili və əlavə təhsilin hər hansı istiqaməti üzrə təhsil almış şəxslərə müvafiq sənədin verilməsi Qaydası”na əsasən tənzimlənir.