Məktəbəqədər Yaşlı Uşaqların Psixodiaqnostika və Psixokorreksiyası Üzrə İxtisasartırma Təhsili
Psixologiya Elmi Tədqiqat İnstitutu, Elm və Təhsil Nazirliyinin rəsmi icazəsi ilə “Məktəbəqədər yaşlı uşaqların psixodiaqnostika və psixokorreksiyası” üzrə ixtisasartırma təhsili proqramını təqdim edir. Bu proqram, pedoqoqlar, psixoloqlar, təhsildə sosial – psixoloji xidmətin məzunları üçün nəzərdə tutulmuşdur.
Təhsilin strukturu
60 akademik saat
10 təhsil krediti
dövlət nümunəli sertifikat
Mövzunun aktuallığı
Məktəbəqədər yaşlı uşaqları psixoloji vəziyyətini müəyyənləşdirmək, onları tərbiyə etmək və onlarla psixoloji iş aparılması önəmli bir məsələdir. Ümumi olaraq, məktəbəqədər təhsil bütün təhsil sisteminin bünövrəsidir. “Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda deyildiyi kimi, məktəbəqədər təhsil məktəbəqədər yaşlı uşaqların erkən yaş dövründən intellektual, fiziki və psixi inkişafını, sadə əmək vərdişlərinə yiyələnməsini, istedad və qabiliyyətinin üzə çıxarılmasını, sağlamlığının qorunmasını, estetik tərbiyəsini, təbiətə və insanlara həssas münasibətinin formalaşmasını təmin edir. Buna görə də məktəbəqədər yaşlı uşaqların psixologiyasını bilmək, düzgün psixodiaqnostik işlər aparmaq və psixokorreksiya işlərini həyata keçirmək çox aktual bir məsələdir.
Proqramın məqsəd və vəzifələri:
Qarşıda duran əsas məqsəd pedoqoqlar, psixoloqlar, təhsildə sosial – psixoloji xidmətin məzunlarının məktəbəqədər yaşlı uşaqlar haqında ümumi məlumatlanması, onların psixoloji xüsusiyyətlərinin öyrənilməsi, psixoloji diaqnostik metodikalar və psixokkersiya üsullarının tam mənimsənilməsinə nail olmaqdır. Bundan çıxış edərək aşağıdakıları təlimin əsas vəzifəsi kimi göstərmək olar:
- Pedoqoqlar, psixoloqlar, təhsildə sosial – psixoloji xidmətin məzunları məktəbəqədər yaşlı uşaqların normal psixi inkişafın göstəricilərini öyrənmələri.
- Məktəbəqədər dövrdə rast gəlinən neyroinkişaf pozuntusunu müəyyənləşdirmək, psixokorreksiya üsullarını öyrətmək və pedoqoqlar, psixoloqlar, təhsildə sosial – psixoloji xidmətin məzunlarıtərəfindən əhalini bu problemlərlə bağlı düzgün maarifləndirə bilmələrinə şərait yaratmaq.
- Məktəbəqədər yaşlı uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri, psixodiaqnostikası və onlarla aparılan psixolji işlərdən pedoqoqlar, psixoloqlar, təhsildə sosial – psixoloji xidmətin məzunları öyrətmək.
- Təlim iştirakçılarını psixoloji yardım haqqında qanunla tanış etmək və bu qanunun müddəalarını ətraflı şəkildə izah etmək.
- Pedoqoqlar, psixoloqlar, təhsildə sosial – psixoloji xidmətin məzunlarına roqramda əks olunmuş məktəbəqədər yaşılı uşaqlarda müşahidə olunan digər psixoloji narahatlıqlları izah etmək.
- Diaqnostika kriteriyalarının müəyyənləşdirilməsi və bu zaman yaranan çətinlikləri aradan qaldırma bacarıqlarının formalaşdırılması.
- Pedoqoqlar, psixoloqlar, təhsildə sosial – psixoloji xidmətin məzunlarına məktəbəqədər yaşlıuşaqların ailələrində və onların olduğu müəssisələrdə aparılacaq psixololoji xidmət yönümlü işlərin təşkli qaydalarını izah etmək.
Proqramın Mövzuları və İstiqamətləri
- Xüsusi Qayğıya Ehtiyacı Olan Uşaqlar anlayışı
- Neyroinkişaf pozuntusu olan uşaqların ümumi səciyyəsi və onların əsas psixolxoji xüsusiyyətləri
- Neyroinkişaf pozuntusu olan uşaqlarla həyata keçirilən psixodiaqnostika və psixokorreksiya işinin təşkili
- Eşitmə funksiyası pozulmuş uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri, psixodiaqnostikası və onlarla aparılan psixolji iş
- Görmə funksiyası pozulmuş uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri, psixodiaqnostikası və onlarla aparılan psixoloji işin təşkili
- İstinad-hərəkət aparatının pozuntularına malik olan uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri, psixodiaqnostikası və onlarla aparılan psixoloji iş
- Nitq pozuntularına malik olan uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri və onlarla psixoloji işin təşkili
- İntellektual inkişafı pozulmuş uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri, psixoloji diaqnostikası və onlarla psixoji işin təşkili
- Psixi inkişaf ləngliyi (PİL) olan uşaqların psixoloji xüsusiyyətlər işinin təşkili
- Daun sindronmlu uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri, psixoloji diaqnostikası və bu uşaqlarla psixoloji işin təşkili
- Davranış pozuntuları olan uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri, müəyyənləşdirilməsi və onlara psixoloji yanaşma
- Təlimdə çətinliklərlə qarşılaşan uşaqların psixi inkişafının xüsusiyyətləri, psixodiaqnostikası və onlarla aparılan psixoloji işin təşkili
- Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqların inkişafında ailələrin rolu
- Dövlət səhiyyə, təhsil, sosial xidmət sistemində xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlarla aparılan psixoloji xidmət yönümlü işlər və müəssisələr
Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 24 cü maddəsinə uyğun olaraq həyata keçirilir. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2010-cu il 6 sentyabr tarixli 163 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Əlavə təhsilin məzmunu, təşkili və əlavə təhsilin hər hansı istiqaməti üzrə təhsil almış şəxslərə müvafiq sənədin verilməsi Qaydası”na əsasən tənzimlənir.